سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با تولید محتوا مشتری جذب کنیم

بازاریابی محتوا باعث چگونه باعث جذب مشتری می‌شود؟

فرآیند بازاریابی محتوای ایده آل، دارای عناصر جذابی است که مشتریان شما را مایل به برقراری تعامل و ارتباط با شما میکند. در حقیقت، محتواهای تولید شده به مشتریان کمک می‌کنند تا برحسب شرایط خود، برند شما را کشف کنند. بعلاوه، شرکت شما می تواند برخی از مشتریان را در طی کل فرآیند تصمیم گیری، همراهی کند. برخلاف تصور غلطی که وجود دارد، محتوا به تنهایی مشتری را در قیف فروش از مرحله ای به مرحله دیگر هدایت نمی کند، بلکه کمک می کند تابرند در ذهن مشتری بماند. پس اگر می خواهید در میان اولویت های مشتری باشید باید اهمیت این موضوع را به خوبی درک کنید.

 

خریداران یا مشتریان بنگاه های کسب و کار، پیش از اتخاذ تصمیم برای خرید، چهار یا بیش از چهار قطعه محتوا را استفاده می کنند.

 

استراتژی شما برای بازاریابی محتوا می تواند شامل هر نوع محتوای مورد علاقه و دلخواه شما باشد. در حقیقت، هرچه محتوای غنی تر و متنوع تری تولید کنید، بهتر است. اما برای گروه های بازاریابی تازه کار و نوپا، وبلاگ نویسی باید در صدر فهرست اولویت ها قرار بگیرد. وبلاگ نویسی، مؤثرترین روش برای خلق محتوای جدید و رتبه بالا در وب است که میتواند تعداد زیادی بازدیدکننده را به سایت شما بکشاند. این روش، آمار بازدیدکنندگان سایت را افزایش می دهد؛ لینکهای داخلی بیشتری ایجاد می کند؛ و نسبت به دیگر تکنیک های بازاریابی، فعالیتهای اجتماعی دارد.

آن دسته از بنگاه های کسب و کار که وبلاگ نویسی انجام می دهند، آمار بازدیدکنندگان سایتشان بطور میانگین 55% بیشتر از سایت بنگاه های کسب و کار دیگر است.

اقدامات مناسبی که در راستای وبلاگ نویسی انجام می شود، در واقع توانمندی سازمان شما برای حفظ جایگاه برتر در بازاریابی محتوا را به اثبات می رسانند. عدم موفقیت در وبلاگ نویسی به این معناست که شما از اجرای فرآیندهای پیچیده تر و دشوارتر باز خواهید ماند. اما، مایک خبر خوب برای شما داریم و آن، این است که وبلاگ نویسی محرک دیگر اقدامات پیشرفته و پیچیده در حوزه بازاریابی محتواست و موجب دستیابی به محتواهایی می شود که امکان به اشتراک گذاری، ایمیلکردن، تجمیع کردن، ادغام و استفاده مجدد از آنها وجود دارد.

پس این سوال ایجاد می شود که تولید محتوای سایت چگونه باید باشد؟

بسیاری از سایت های اینترنتی با مشکل نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمیتوانند مطالب مفیدی را در زمینه کاری خود برای ارائه پیدا کنند. بطور قطع میتوان گفت که هیچ شرکت یا سایتی وجود ندارد که نتواند در زمینه تولید محتوای مرتبط با کار خود فعالیت کند؛ زیرا اگر واقعا هیچ اطلاعات و موضوعاتی پیرامون زمینه کاری شما وجود ندارد چگونه میتواند برای شما درآمدزایی داشته باشد؟

امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا برای سایت اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند که زمان مناسبی را برای مطالعه وبسایت ها و مطالعه کتاب اختصاص بدهند.

یکی از مشکلات اصلی این بلاگ نویسان، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.

البته ما در پست های قبلی به این که چگونه تولید محتوا کنیم اشاره کردیم.